SAMBA - map users

[cz]Emo emo na emo-cz.net
Pondělí Září 29 00:21:15 CEST 2003

> Rekl bych, ze v nastroji smbpasswd, ktery s mapovanim nepocita. Podle
> mne se tento soubor pouzije jen pri overovani totoznosti uzivatele,
> ktery se pres Sambu autorizuje.

Diky za odpoved.
Domnival jsem, ze by bylo mozne mit nekolik aliasu sbm useru k jednomu
system userovi a to kazdy s vlastnim heslem.
Zrejme maji vsechny smb aliasy heslo stejne.
Overovani zrejme neprobiha, jak jsem se domnival, tedy "vezmi username, over
jeho heslo, podivej se do map souboru a pouzij odpovidajici system account",
ale "vezmi username, podivej se do map a zkontroluj heslo k odpovidajicimu
system account".

Emo