HOTSWAP disk

HORA Vladimir Ing. noe.brno na telecom.cz
Pondělí Září 29 09:47:20 CEST 2003

Jestli se Vam tohle podari vyresit, tak bych byl rad, kdybyste postnul
vysledek - dost po tom touzim. S timhle jsem si hral asi mesic, ale
nepodarilo se mi to zadnym, Googlu znamym postupem rozchodit. Hdparm sice
resetoval IDE zarizeni, ale znovunacist se ho nepodarilo. Zpravidla to
koncilo vytuhnutim PC pri pokusu o mount ( MDK 9.1, 2.4.19-16, deska ABIT
KG-7, disky libovolne..)

			.lada hora.