xvideo (xvinfo)

Aben Siatris aben na webcom.sk
Pondělí Září 29 09:52:35 CEST 2003

Dňa So 27. September 2003 21:41 ste napísali:
> Nejspolehlivejsi tim, ze se kouknete do zdrojaku X-Window (XFree86)
> - a v adresarich jednotlivych ovladacu grafik zkusite najit soubory co
>   se jmenuji tusim xv.c nebo xvideo.c .
> Dobrym zdrojem muze byt take soubor se zmenami proti predchozi verzi
> nebo zdrojaky mplayeru.
> Z vlastni zkusenosti vim, ze xvideo podporuji matroxy g200, g400, ...
> a nvidie od tnt nahoru.
dakujem, nvidie mam prave odskusane. idem teda pozriet tie zdrojaky.
nikde na nete som totiz nemohol najst ziadny zoznam podporovaneho
HW, co ma dost zarazilo. doteraz som ani netusil co to xv je :)
podpora je nejaka aj v kartach od SIS. u mna konkretne SIS650

--
:
:. stay cool