Samba a 2 stejni prihlaseni uzivatele => "deadlock"

spatkalnx na luzanky.cz spatkalnx na luzanky.cz
Pondělí Září 29 11:33:07 CEST 2003

> no hezky, uz se mi to zacalo objevovat take (kernel 2.4.19 + Samba 2.2.8a s ACL + XFS 1.2, zadne experimental features used), akorat pro zmenu s dodatkem "Bad file descriptor".
>
> A nejsme sami: http://www.cis.upenn.edu/~mcken/prj/win32/samba/notes/misc.html
Tak se zda, ze pomohlo vypnout sambu smazat locking.tdb a zase ji
nahodit. Zhruba zaroven s tim jsem pridal oplocks = no a pokusil jsem se
pridat level2 oplocks = no, ale tato druha direktiva se vylucuje s tou
prvni, tak jsem ji dnes zase zrusil a experimentalne jsem zrusil i
oplocks = no a dal zatim jenom reload samby (restartovat nemohu -
uzivatel by me zabili).

Petr Spatka