zruseni LILA

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Pondělí Září 29 12:34:25 CEST 2003

On Mon, 29 Sep 2003, Lubomír Odráška wrote:

> nainstaloval jsem si doma na PC, kde bezi XP, na dalsi partition RH
> linux 9.0. Bohuzel jsem ho ale nerozchodil, kuli graf. karte...mon itor
> se vypnul a dal se nic nedelo. TAkze jsem linux shodil "tak trochu

Jakou mate grafickou kartu? Pravdepodobne jste se jen dostatecne
nesnazil/snazil se spatne :)

> prasecky" a to tak, ze jsem pod XP proste logickou jednotku(y) odstranil
> a zformatoval NTFS. Ale samozrejme ze LILO zustalo. moho ho odstranit,
> po nabehnuti LILA prikazem lilo -u?  nemusim pak nejak definovat
> partition z ktereho se ma bootovat? Zkratka to chci vratit do puvodniho
> stav, aby mi nabootovaly rovnou Windowsy, aby me LILO dale
> neobtezovalo....

1) zalamujte radky, prosim
2) nabootujte z rescue CDcka tech windowsu (maji tusim nejaky ten rescue
mod), a obnovte master boot record (Z prikazove radky tusim fdisk /mbr)
3) prilis to nesouvisi s linuxem, ale spis se zachranovanim windowsu :)

--
JiKos.