zruseni LILA

Kovar Jan jan.kovar na onsemi.cz
Pondělí Září 29 12:37:56 CEST 2003

> nainstaloval jsem si doma na PC, kde bezi XP, na dalsi
> partition RH linux 9.0. Bohuzel jsem ho ale nerozchodil, kuli
> graf. karte...mon    itor se vypnul a dal se nic nedelo.
> TAkze jsem linux shodil "tak trochu prasecky" a to tak, ze
> jsem pod XP proste logickou jednotku(y) odstranil a
> zformatoval NTFS. Ale samozrejme ze LILO zustalo. moho ho
> odstranit, po nabehnuti LILA prikazem lilo -u?  nemusim pak
> nejak definovat partition z ktereho se ma bootovat? Zkratka
> to chci vratit do puvodniho stav, aby mi nabootovaly rovnou
> Windowsy, aby me LILO dale neobtezovalo....

Nevim, jak XP, ale W2K umoznovaly nabootovat z instalacniho CD a misto
instalace provest recovery. Chtelo to heslo administratora, clovek se dostal
do konzole a prikaz: fixmbr to resil. Priste se ptejte jinde. Tady se muzete
zeptat:
Nainstaloval jsem linux, moc se mi libi a chci odstranit WXP. Jak na to? ;-)

TNX