SAMBA-nelze pristupovat k sdilenemu adresari na serveru

Roman Kroupa Roman.Kroupa na fnmotol.cz
Pondělí Září 29 13:03:52 CEST 2003

Dobry den,
nedari se mi pripojit z klientske stanici(WIN98SE) sdileny adresar na
linuxovem serveru (Suse Linux 8.2). Na klientovi se prihlasuji pod jmenem a
heslem nastavenym pomoci 'smbpasswd' a linuxovy server je na siti videt ve
spravne skupine. Pokud se ale pokusim dostat ke sdilenemu adresari zobrazi
se mi pokazde hlaseni: "Pocitac nebo sdilenou slozku nelze najit....".
'Smb.conf' mam podle meho nazoru nakonfigurovany spravne - zkusil jsem se
pripojit primo ze serveru pomoci 'smbclient \\linuxrk\sdileni -U rkuser' a
na data ve sdilenem adresari se dostanu.
Pro jistotu jsem ale vystavil muj 'smb.conf ' zde:
http://www.sweb.cz/xfido/smbconf.htm

Jinak 'ping' funguje jak z klienta na server tak i obracene. Zkousel jsem
take na serveru pomoci 'smbclient -L hostname' vypsat seznam sdilenych
slozek na klientovi a vypis je v poradku. Problem musi byt tedy nekde jinde
ale uz me nenapada nic konkretniho kde bych mohl jeste delat chybu?

--
Roman Kroupa
programator-analytik