phpMyAdmin a SQL

Petr Svoboda svoboda na lemonlabs.com
Pondělí Září 29 13:23:35 CEST 2003

Ahoj vespolek,
  taky sem s podobnym problemem bojoval, zjistil sem ze se pri
pripojovani jakehokoliv klienta pres sit, mysql spadne respektive
restartuje a vyslekem je "Lost connection to MySQL server during query".

  Nakonec jsem zjistil ze je chyba v glibc dodavane standardne se SuSE
8.1. Vylistuj si rpm-ka:

  rpm -qa|sort|less

  najdi glibc a jestli mas 2.2.5-151 tak je to ta spatna.

  Stahni si sadu balicku glibc ktere pouzivas ve verzi 2.2.5-177 a melo
by to byt OK.

  Hodne stesti, ahoj PETR