zruseni LILA

Robert Vojta robert na v0jta.net
Pondělí Září 29 13:21:34 CEST 2003

>   Tak to nevim co s tim delate, protoze ja jsem presne tuhle kartu
> rozchodil v nekolika Linuxech co mam bez jakehokoli problemu. Dokonce i
> OpenGL a Wolfenstein Enemy Territory pod tim beha jeste lepe nez pod
> Windowsama.

  Ale abych Vam pomohl, tak si z ...

  http://www.nvidia.com/object/linux_display_ia32_1.0-4496

  ... stahnete soubor NVIDIA-Linux-x86-1.0-4496-pkg2.run a provedte tyto
kroky ...

  - vypnete Xka (bud je shodte, nebo /etc/init.d/xdm stop, ...)
  - prihlaste se jako root a provedte
	`sh NVIDIA-Linux-x86-1.0-4496-pkg2.run`
  - odpovezte na vsechny otazky a pokud se driver nainstaloval tak
  - editujte /etc/X11/XF86Config[-4]
  - driver zmente na "nvidia" (z "nv" ci "vesa")
  - v modulech napiste `Load "glx"` a zakomentujte/smazte radky `Load
	"dri"` a `Load "GLcore"`
  - nastartujte Xserver

  ... a uzivejte si teto karty.

--