insmod natrvalo?

Pondělí Září 29 14:30:31 CEST 2003

On Mon, Sep 29, 2003 at 07:56:18AM +0200, Miroslav Meduna wrote:
> Dobry den,
> prelozil jsem si modul dazuko pro AVG7 betu a provedl prikaz insmod dazuko.o
> a modul se nainstaloval,ale po restartu jsem musel provest insmod
> znovu.Nevite nekdo,jak nainstalovat modul naporad?

Bud to insmod (radeji ale pouzivejte modprobe) zapiste do
/etc/rc.d/rc.local nebo pouzijte doplnujiciho (nestandardniho)
mechanismu Vasi distribuce (napr. Debian /etc/modules) nebo pouzijte
vlastnosti nastroje modprobe, tj. vyberete si vhodny modul, ktery se po
startu sam zavadi a na nej svuj modul "povesite":

above modulX dazuko

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz