RSET a SMTP

Pondělí Září 29 14:33:32 CEST 2003

On Mon, Sep 29, 2003 at 08:36:27AM +0200, Vymazal Milan wrote:
> Zdravim konferenci,
>
> mam dotaz ohledne SMTP protokolu k cemu slouzi prikaz RSET. Podle RFC
> ma vymazat vsechny prijate informace ... Koukal jsem se a the bat a ostatni
> mail klienty a ty taky po DATA a . posilaji RSET..

Prikaz slouzi k ujisteni, ze neco nezbylo z predchozi komunikace (napr.
po odmitnuti mailu serverem). Takze pokud ma Vas klient takove choutky,
treba jeho tvurci chteli neprerusit TCP spojeni a po RSET zacit odesilat
dalsi mail...

Tj. napr. reknete serveru MAIL From:, on Vas odmitne a vy pak udelate
RSET a muzete znovu pouzit MAIL From: aniz byste mel mit obavy, ze si
server pamatuje puvodni hodnotu.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz