up2date bez otravnosti

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Pondělí Září 29 14:46:07 CEST 2003

pekny den vsetkym,

semtam potrebujem updatnut nejaky redhat, a up2date som zatial nedokazal
prist na chut. chce odo mna aby som sa registroval, potom mi z redhatu
chodia maily, heslo tam dam take co nepouzivam inde a spravidla ho zabudnem,
a nakoniec mi tusim po 20 dnoch ten account vyexpiruje. a tak najradsej
stahujem updaty rucne, pozriem si co su na stroji za balicky a tie ktore
pokladam za dolezite wget-nem a nainstalujem. rucne je to trochu otrava,
nemate na to niekto nejaky skript? inak povedane, up2date bez registracnych
otravnosti? (nech zbytocne nevynachadzam koleso)

dakujem za kazdu radu,
michal rybarik