GeForce FX 5200 pod RH 9.0

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Pondělí Září 29 10:43:46 CEST 2003

On Mon, 29 Sep 2003, Lubomír Odráška wrote:

> MAte nekdo graf. kartu GeForce Fx 5200 - 128MB, a chodi vam redhat 9.0?
> me se to rozchodit nepodarilo...kdyz se startuji x, tak se vypne
> monitor...tak ho zapnu a blikaji mi tan vselijake barvicky....nepomohlo
> ani, pokud jsem v HW konfihuraci vybral obyc. VGA.

Já si tipnu, že v tom kompu je ještě zvukovka SBLive nebo tak něco, že?

Co já s kombinací GF3 a SBLive natrápil, to bych mohl popsat pár
stránek...
Nepomohlo přehazování v bedně, drivery, originální/hacknuté, různé
nastavení, AGP na Auto, upgrade Biosu, nic.

Navíc to dělalo neplechu pod hrací konzolou (rozuměj Win98), takže jsem se
naštval, SBLive vyhodil, koupil Hercules Fortissimo 7.1 a jsem z toho
kousku HW totálně nadšen. Pravda, pod Linuxem to nezvučí na 7.1, ale to mě
netrápí, protože pod "hrací konzolou" to jede výborně.
Teď mi jede grafika v Linuxu absolutně báječně, používám drivery od
Nvidie, prostě pohoda.

R.V.