Centrino

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Pondělí Září 29 17:40:37 CEST 2003

> Zdravim.
> Chtel bych se zeptat jen na nazor na Notebooky Asus s technologii
> Intel  Centrino. Uvazuji o jeho koupi, ale rad bych vedel nez si
> ho poridim, zda na  nem jede Linux a pripadne jake jsou s nim
> problemy.

No ja jsem letem svetem jeden nb s centrinem videl, linuxovy kernel jsem
na tom zkompiloval pro Pentium IV, zadne problemy jsem nepozoroval.
Dokonce to bylo ochotne zpomalovat (uz nevim jakou z tech asi 5
techonologii jsem zkousel).

> Jde mi hlavne o to jak se Linux chova na teto technologii a zda pod nim
> funguje i kombinovana ctecka flash karet a bluetooth, ktere jsou jeho
> soucasti.

Jo, ctecka karet v tom nb taky byla. Tu jsem ale nerozchodil, nasel jsem
thread v lkml, kde se to resilo a zaver byl takovy, ze v zasade neni
problem tu podporu napsat. Cili pokud to lze aplikovat i na ten vas
pripad, tak pokud uz to podporovane neni, ocekaval bych, ze to bude za par
mesicu.

-- Honza Houstek