samba a wins server

Miroslav Kolombo kolombo na kolombo.cz
Pondělí Září 29 17:34:47 CEST 2003

> V siti by mel byt jeden wins server, resp. dva, primarni a sekundarni.
> Autori samby rikaji, ze pokud je na siti windows NT server, tak se mu ma
> sverit primarni i sekundarni wins.

Nojo, ale ja mam dve site, 192.168.1 a 192.168.3 propojene skrz 192.168.2
a 10.56. .....

V siti 192.168.3 mam 2 ks Win2000 serveru, ale SAMBU mam v 192.168.1 .
Pouzivat ji ale potrebuji z obou siti, musim mit nektere adresare sdilene.

> Pokud vsechny stanice i servery maji korektne vyplnene adresy wins
serveru,
> tak by problem nastat nemel.

Pokud mam na sambe wins support = on a nemam zadanou IP wins serveru,
tak predpokladam, ze wins serverem se stane samba, je to tak?

Potreboval bych to nastavit tak, aby se braly jen PC v siti 192.168.1 a 3,
zbytek by nepatril do oblasti zajmu wins a samby.

Pomuze mi nastavit to pomoci "interfaces" a "bind interfaces only"?

Miroslav Kolombo
kolombo na kolombo.cz