Centrino

Petr Jirásek bubuss na post.cz
Pondělí Září 29 21:44:49 CEST 2003

Dne pondělí 29 září 2003 19:04 jste napsal(a):

No me jde predevsim o tu vydrz, to je vec na kterou kladu nejvetsi duraz a
proto se mi ta technologie jevi jako velmi usporna. Nepotrebuju zrovna
nejvykonnejsi procesor (porad si myslim, ze cim slabsi procesor tim mensi
spotreba), takze pokud by se na tom dal rozjet Linux v pohode, tak du urcite
do nej.
Samozrejme ze me lakaji jine stroje s 2GHz procesorem ale jejich vydrz na
baterie je stezi dve hodiny a to je opravdu malo. A je uz jedno jestli tam je
AMD, Intel, nebo PowerPC.
Take navic predpokladam, ze soucasti bude i pro me ne prilis oblibeny system
Windows, takze tam by ty "podezrele" komponenty mohly fungovat aspon do doby
nez se mi je podari zprovoznit pod linuxem.
Nebo existuje snad jeste jina technologie nez je Centrino pro vetsi usporu a
vydrz baterie?
Znovu podotykam, ze prioritou je vydrz na baterie a zatim jsem nenasel nic co
by Centrino trumflo.