Centrino

Petr Dadak dadak na gvid.cz
Pondělí Září 29 22:24:53 CEST 2003

Dobry Den.

mam Acer TravelMate 661 LCi. pisou na tom ze to je s centrinem:-)
linux jsem nainstaloval zcela bez problemu(RH 9.0)
(ve winXP je vydrz opravdu k peti hodinam, moc jsem to jeste neprozkoumaval)
k wifi karte jak jiz bylo zmineno zatim ovladac neni. gr. kartu RH sam
rozpoznal, ale u LCD to bylo horsi, zatim jsem nemel moc casu si s tim hrat
takze pouzivam 800x600. metalicka sitovka by mela pouzivat nejaky driver
bcm44neco, ale jeste nevim.
Nevim jak to je s podporou ACPI, ci jak se to menuje, ale u mne se zatim
rh nechytil.

--
Petr Dadak