zruseni LILA

Karel Dudasek karel.dudasek na vghur.army.cz
Úterý Září 30 08:46:59 CEST 2003

On Tue, 30 Sep 2003, Tomas Rett wrote:
> Napsalo to jedno "l" ze slova lilo a pak se obrazovka plnila jakymsi
> nesmyslnym znakem. Nabootovat do WIndoze se mi nepodarilo.
   L <error> ...   The first stage boot loader has been loaded and
started,
    but it can't load the second stage boot loader. The two-digit error
    codes indicate the type of problem. (See also section "Disk error
    codes".) This condition usually indicates a media failure or a
geometry
    mismatch (e.g. bad disk parameters, see section "Disk geometry").

viz /usr/doc/lilo-??.?/README
Vezmi bootovaci CD od Windows a stopni instalaci.
V DOSu pak napis, jak, uz nekdo radil fdisk /mbr.

                             Karel Dudasek
e-mail: Karel.Dudasek na vghur.army.cz      Karel.Dudasek na dobruska.cz
Spravce poc. site	VGHUr            Mirova 727
tel: +420 973 257 874	Cs. Odboje       518 01 Dobruska
fax: +420 973 257 620	518 16 Dobruska  tel: +420 777 623 639