ctecky CF karet

sci scipraha na applet.cz
Úterý Září 30 08:48:12 CEST 2003

Dobry den,
jelikoz jsem trochu spechal, tak jsem to risknul a koupil jsem jakousi
ctecku od iTec. Vysledek: funguje :) bez problemu (RH 9, jadro 2.4.20).
Provedl jsem bohuzel jen jeden pokus - mount, read, write, umount -
takze
nevim jestli nenestane problem pozdeji, tak jako se mi stava u posledni
verze SuSE. Tam mi obcas hned po prvnim mountu popada vetsina programu.
Nevedel by nekdo, jestli je to obecny problem s usb-storage modulem nebo
lze ovlivnit chovani tohoto modulu nejakymi parametry?

Michal Vojan