zruseni LILA + GE Force FX 5200 pod RH9.0

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Úterý Září 30 10:12:44 CEST 2003

Dne po 29. září 2003 14:57 jste napsal(a):
> Pokud jste si vsiml, dotaz ohledne graficke karty jse vznesl...vzi
> prispevek GE Force FX 5200 pod RH9.0.
> A co se tyce dotazu. MEl jsem predtim nainstalovanou distribuci MDK, kterou
> jsem KOREKTNE odstranil. Pak jsem nainstaloval RH9.0. Chtel bych
> nainstalovat znova, ovsem az budu mit vice casu, tudiz je zatim zbytecne,
> aby na me vyskakovala nabidka LILO - a proto jsem vznesl dotaz do teto
> konference, nebot se tyka linuxu. A pokud jsem "ortodoxni linuxaky" urazil,
> tak se omlouvam.
> L.

To je vše v pohodě.

Já používám GF4 Ti 4200 a vše OK s ovladači od nvidie takže i ten model by měl
s nimi chodit - nevím neskoušel jsem.

Viz:
http://abclinuxu.cz/drivers/ViewRelation?relationId=3618

Je tam GeForce FX 5900 takže nevím jak je to kompatibilní.

Jinak jak odinstalovat lilo:

1.) Buď máme někde schované původní MBR který tam zapíšeme. (což většinou
neděláme)

2.) Nainstalujeme jiný zaváděč s toho OS který používáme nebo jiný. :-)
(pod dos fdisk /mbr, externí spustíme nějaký jiný z diskety, hd)

PS Jinak odinstalování lila již bude několikrát zodpovezeno jak v archívu tak
i v abclinuxu.cz.

|    ICQ    179223500                    |