divné hlášení jádra

Antonín Kolísek antonin.kolisek na centrum.cz
Úterý Září 30 11:28:33 CEST 2003

Dobrý den,
 v posledních pár týdnech mi začala nějak zlobit síť. Server je připojený do
druhé sítě přes AccessPoint (wirelessLan). Hned při startu kdy síťová karta
obdrží informace od dhcp serveru mi to začne psát hlášení typu:

192.168.150.62 sent an invalid ICMP type 3, code 3 error to a broadcast:
192.168.150.255 on eth1

(za den to zahlásí tak 300x i více)

a sem tam hlášení:
eth1: bogus packet size: 1526, status=0x1 nxpg=0x51.

V počítači jsem žádný software neměnil, takže mám stále stejné nastavení a
konfiguraci, snad jen mám nově spuštěnou proxy-cache SQUID, ale to hlášení je
ještě před startem squidu, dns, firewallu..atd...

Nesetkal se někdo s podobným problémem? Děkuji všem za rady.

Antonín Kolísek

--
akolisek na centrum.cz
http://linuxx.hyperlinx.cz