Slabý výkon disku

David Jez dave.jez na seznam.cz
Úterý Září 30 14:09:37 CEST 2003

  zdravim,
> Dobra, dobra,
>
> Neda, vetsinou je to tak, ze je fyzicky disk vzdy neco pozadu za radicem.
> A zvlaste, pokud byl puvodni disk na stejne vykonostni urovni.
  Nekdy, tzn. v pripade pomalejsich disku. To neni tento pripad.

> PS: jinak je to offtopic
  Toto je opravdu divna myslenka...

> Antonin Micka

  Disk je asi docela rychly ale BX ma pomaly radic a navic je to pomalejsi
chipset. Pokud to bude hodne dobry radic tak da. Ale spise by pomohla
lepsi deska s lepsim radicem a chipsetem.
  Jinak pri koupi externiho radice doporucuju vyhnout se kartam s chipem
VIA. Pak kartam, ktere maji sw raid a dalsich X divnych funkci ale SW a s
podporou pouze ve woknouz, pac to byvaji vetsinou znacne uchylne karty
ktere jsou navic nehorazne vydechle, cili v linuxu by rozdil proti
soucasnemu stavu nebyl zadny.

 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na eva.fit.vutbr.cz