Jak na automatizovane SMS?

Karel Kral co-as na quick.cz
Čtvrtek Duben 1 00:37:48 CEST 2004

Dobry den,

infomail POMERANC.cz wrote:

>      potreboval bych se s nekym poradit - jak, cim a jestli je mozny
>      k pocitaci pripojit SMS branu (mobil) a odesilat i prijimat a
>      zpracovavat SMS.
>
>      Jde o napriklad hlaseni stavu uctu, zasilani novinek ze systemu a
>      tak dal pro platici zakazniky. Mate nekdo zkusenosti?

Ja bych jeste doplnil smstools. Pripojoval jsem brany siemens. Novejsi
verze bran (57600 baudrate) dokazi odeslat tisice zpravy za hodinu. A
kupodivu to (teda jen pri pouziti sms) ani nijak netuhne... Doporucuju
dodrzet specifikace (tzn. doporucene standardy) ktere podporuje
smstools. Na druhou stranu - je k tomu zdrojak a ty AT prikazy se od
neposlusnych bran daji najit hexaeditorem v tech EXE co k tomu pro
windozi platformu dodavaji ;-) Odesilani bud z emailu nebo shellu,
prijimani to same. Zpracovani - je tam rovnou i priklad sulcovani udaju
do SQL databaze.

Karel Kral
---