Fw: uprava cache

Jiří Svoboda administrator na osoud.kva.justice.cz
Čtvrtek Duben 1 10:42:57 CEST 2004

----- Original Message -----
From: Jiří Svoboda
To: linux na linux.cz
Sent: Thursday, April 01, 2004 10:35 AM
Subject: re: uprava cache

-Hm. Chtel bych videt ventilator, ktery mi tohle udela, kdyz se treba
-zadre. Krome toho (IMHO) by mel zdroj pri uletu napeti vysadit.-
-
-Kdybych to nepouzival na desitce pocitacu celych 11 let, pak bych mozna
-i veril tomu, ze se mi ten cert na zdi zhmotni.
-
-
-                        Milan Kerslager

no nejsem si úplně jist kam se ubírá tadle debata, řek bych že to takhle
fungovat bude, než se něco stane. Z odbornýho hlediska je to špatně. To
neznamená že to nebude fungovat, ale pokud se něco stane je tu větší
pravděpodobnost že to odejde. Záleží na zdroji a i na ventilátoru atd. atd.
(v úterý mi tu lehnul jeden zdroj a a vzal sebou jak cd romku tak disk... a
to žádný vybastlenosti typu 7v z 5-ti a 12 tam nebyli.)
Když už tak:
 a, pomalej ventilátor (čím větší tím lepší)
 b, předřadit potenciometr nebo odpor
 c, zvyknout si (vzpomeňte si na staré disky)

Jiří Svoboda
informatik
Okresního soudu Karlovy Vary
tel: 353 169 205 (295)