Jak vytvořit forward emailu na PHP skript - Exim, Debian

Martin Cizek cizek na cmc.hopto.org
Čtvrtek Duben 1 14:02:07 CEST 2004

To je vec konfigurace eximu - zrejme nevi, pod kterym uid ma spustit
ten program. Zrejme bude stacit to nastavit v jedne z direktiv, kterou
vas log zminuje. Exim nepouzivam, ale 100% to bude v jeho dokumentaci.
Toto jsem nasel v google jako prvni odkaz na dotaz
"pipe alias " + hlaska z logu
Priste se vic snazte ;)
system_aliases:
  driver = aliasfile