Soukromy mirror Sarge i386?

Jan Houstek houstek na utf.mff.cuni.cz
Pátek Duben 2 07:37:54 CEST 2004

On Fri, 2 Apr 2004, Ladislav Vaiz wrote:

> Ahoj,
> chtel bych si z nektereho mirroru debianu stahnout kompletni Sarge pro
> i386. Woody me nezajima, Sid mi nevadi, ostatni platformy me nezajimaji.
> Da se nejak stahnout pouze Sarge? Jak? Mam totiz obavy, ze cely Debian
> se nevejde ani na na dnesni pomery rozumne velky disk. Nezna nekdo pro
> zajimavost konkretni velikosti?

Binarni balicky cca 1.5 DVD, zdrojove o malinko vic. K dostani jsou primo
DVD image (jsou pravidelne sestavovane z aktualniho stromu). Snazit se
rucne z Debianiho stromu vytahnout jen Sarge pro i386 neni zrovna
trivialni (zdravim Yenyu a ftp.linux.cz) :-)

Je vam ale jasne, ze takto vyrobena media budou za par tydnu hrozne
neaktualni?

-- Honza Houstek