Soukromy mirror Sarge i386?

Pátek Duben 2 08:21:19 CEST 2004

On Fri, Apr 02, 2004 at 07:32:21AM +0200, Ladislav Vaiz wrote:
> Ahoj,
> chtel bych si z nektereho mirroru debianu stahnout kompletni Sarge pro
> i386. Woody me nezajima, Sid mi nevadi, ostatni platformy me nezajimaji.
> Da se nejak stahnout pouze Sarge? Jak? Mam totiz obavy, ze cely Debian
> se nevejde ani na na dnesni pomery rozumne velky disk. Nezna nekdo pro
> zajimavost konkretni velikosti?

man debmirror

binary i386 + source
cavo na cavo:/var/export/Linux/Distributions/Debian$ du -sh mirror/
16G     mirror
cavo na cavo:/var/export/Linux/Distributions/Debian$ du -sh mirror/*
16G     mirror/debian
45M     mirror/debian-non-US

Denne mi stahuje od 100 MB do 500 MB priblizne.

Tento skript spustam v cron-e:
#!/bin/sh

if ps -C debmirror >& /dev/null
  then
    echo Bezi ina kopia.
  else
    cd /var/export/Linux/Distributions/Debian/mirror
    /usr/bin/debmirror debian/ -h ftp.tuke.sk -d sarge -r /debian/ --progress --passive --getcontents
    /usr/bin/debmirror debian-non-US/ -h ftp.tuke.sk -d sarge/non-US -r /debian-non-US/ --progress --passive --getcontents
fi