Xfree - překreslování oken při přepnutí na jinou plochu

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Duben 2 09:25:05 CEST 2004

Ing. Pavel Janousek wrote:
> [...]

Jenze kdyz jsem pouzival vnc, tak se to chovalo rozumne - tedy kdyz byla
napred mys, tak to vzalo napred tu mys a pak teprve klavesnici. Taky to
necekalo, az se mi to vykresli na lokale (u ICA klienta si muzete nekam
kliknout teprve az to vidite komplet cele na lokale, vnc neceka az se
vam to zobrazi).

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!