apache - cestina

Juraj Kundrik durin na dsdesign.sk
Pátek Duben 2 10:06:59 CEST 2004

Mozno tresnem blbost, ale podobny problem som mal pri dynamicky
generovanych stranka z  MySQL. MySQL vracia vsetko v kodovani v akom bol
poslany dotaz. Ked je vsak kodovanie v db rozbite, napr je nejaky text v
inom kodovani ako zvysok, moze to rozbit celu stranku. Podrobnosti
nepoznam, ale stacilo prekonvertovat obsah DB do jedneho kodovania.
Juraj