ZACYKLENY KRUH shorewall a stable Debian

Anti.Trust antitrust na centrum.sk
Pondělí Duben 5 11:33:09 CEST 2004

Hi.
Dostal som sa do takehoto zacykleneho problemu.

1.
Viem (a viem, ze viete aj vy), ze stable sa nevyvija, len "udrziava".
S touto politikou v zasade suhlasim a aj keby nie, tak to neovplyvnim.

Nakoniec ide zvacsa o servy bez X a "stable" nasadenie, tak treba stable
veci .

2. Niekt. veci su vsak velmi stare - a nejedna sa o KDE ci X, ale o veci
na serv. ako shorewall - a o veci, kt. je dobre, ak sa aspon !opozdnene!
aktualizuju [nieco ako stable_testing ;)].

Popis:
Shoreline Firewall (Shorewall)
unstable:
http://packages.debian.org/cgi-bin/search_packages.pl?keywords=shorewall&searchon=names&subword=1&version=unstable&release=all
2.0.0-2:

testing:
http://packages.debian.org/cgi-bin/search_packages.pl?keywords=shorewall&searchon=names&subword=1&version=testing&release=all
1.4.10-3

stable:
http://packages.debian.org/cgi-bin/search_packages.pl?keywords=shorewall&searchon=names&subword=1&version=stable&release=all
1.2.12 !!!

http://apt-get.org/search.php - nic

Problem:
Stable je pre mna absolutne nepouzitelna :|. Nema/nespolupracuje s
webmin, autor uz pomaly zabuda aj na verziu 1.3.x a ja sa mam teraz
[nemam ziadne skusenosti so shorewall] ucit 1.2.xy. Ma staru syntax
http://www.shorewall.net/upgrade_issues.htm
  a vobec .

Otazka pre skusenych:
Ako by ste tuto dilemu riesili Vy?
IMHO testing na serv asi nie.

Mozem pouzit shorewall_testing na zvysok_stable?
Skusal to niekto?
Ake rizika to obnasa?

Ako inak to riesit?
Da sa nejako tak, ze nakonfigurujem to na testing desktope a cp
konfiguraky na stable? - Nebude z toho nefunkcny, nebezpecny a vobec gulas?

AT

PS:
Len nex mi to nezblbne dependecies a cele dpkg/apt-get