SOLVED VYRIESENE nejde squid-Debian-stable *was* Re: ZACYKLENY KRUH shorewall a stable Debian :(

Anti.Trust antitrust na centrum.sk
Pondělí Duben 5 15:56:36 CEST 2004

FYI:
gurus to asi vyriesia, ale mozno to niekomu helfne

Akurat som skusil backports, ale popritom mi upgrade-ovalo *squid
stable* zo *security.debian.org* a neuspesne sa restartoval.

Ani sekvencia stop, stop, wait 60 seconds, start mu nepomohla.
Podla logu pomohla jednoducha oprava:
visible hostname som teraz mal ako #none
zmenil som na:
visible_hostname proxy [OR hocijaky.STRING] a facha to bez problemov

Neviem preco, doteraz mu postacovale defualt = #none.

AT