spam assassin integrace do sendmail

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Úterý Duben 6 00:40:40 CEST 2004

On Mon, Apr 05, 2004 at 08:39:52AM +0200, Stehlík Tomáš wrote:
> Dobry den,
>
> mam nasledujici problem. Mam zkonfigurovany spam assassin, ze kontroluje
> zpravy pomoci procmailu. Nicmene preposilam nekolik domen pomoci mailertable
> a tam toto samozrejme nefunguje. To znamena, ze bud potrebuji zkonfigurovat
> to pomoci sendmailu (.cf) a nebo zkonfigurovat procmail aby maily dorucoval
> na jiny server. Muzete mi s tim nekdo prosim pomoct, nebo me nasmerovat?

Pouzijte spamass-milter:

http://savannah.nongnu.org/projects/spamass-milt/
http://ftp.pslib.cz/pub/users/Milan.Kerslager/RHEL-3/RPMS/spamass-milter-0.2.0-4.20031024_WB3.i386.rpm

Jinak viz konference sendmail na linux.cz.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz