postfix

Jan Houstek houstek na utf.mff.cuni.cz
Úterý Duben 6 01:18:57 CEST 2004

On Sun, 4 Apr 2004, Max wrote:

> Dobry den, kde se da nstavit v postfixu, aby program posilal kopii kazdeho
> odchoziho a prichoziho mailu na urcitou adresu?

Normalne asi nikde a touto schopnosti vetsina MTA prilis viditelne
neoplyva prave z duvodu, aby zabranila podobnemu nastaveni ze strany
spravce.

Velmi to totiz zavani snahou zasahovat do soukromi uzivatelu. Je mi jasne,
ze pohnutky mohou byt i ciste jako studanka v lese (beznym krycim nazvem
pro tuto cinnost je "zalohovani"). Stejne tak je mozne, ze politika vasi
site zadne soukromi stejne nepripousti.

Presto vam ale nedoporucuju podobne dotazy klast ve verejne konferenci,
je to trochu podobne jako otazka "jak exploitovat tu a tu diru". Muzu vam
tak akorat prozradit, ze to udelat lze.

-- Honza Houstek