Vyreseno: mc v xtermu

srakyi srknfo na centrum.cz
Úterý Duben 6 01:53:02 CEST 2004

Vypada to, ze muj dotaz neni prilis zajimavy, kdyby precejen zajimalo
jeho reseni, pak vezte, ze staci pridat do ~/.Xdefaults neco jako

XTerm*color0: #000000
XTerm*color1: #b21818
XTerm*color2: #18b218
XTerm*color3: #b26818
XTerm*color4: #1818b2
XTerm*color5: #b218b2
XTerm*color6: #18b2b2
XTerm*color7: #b2b2b2
XTerm*color8: #686868
XTerm*color9: #FF5454
XTerm*color10: #54FF54
XTerm*color11: #FFFF54
XTerm*color12: #5454FF
XTerm*color13: #FF54FF
XTerm*color14: #54FFFF
XTerm*color15: #FFFFFF

.. cili staci nastavit ty prave X resources XTermu, a mc bude zase
krasne tmavomodry ;) (i kdyz porad nechapu jakym zpusobem se mi to
podarilo znestandartnit)

  .. srakyi