webovy kalendar (planovac)

srakyi srknfo na centrum.cz
Úterý Duben 6 02:48:03 CEST 2004

Zdravim,

sice nevim na co presne chcete kalendar pouzivat, ale mne plne vyhovuje
WebCalendar (webcalendar.sourceforge.net (mimochodem 1. odkaz googlu pri
dotazu "web calendar" ;) .. ktery ma vsechno co jsem kdy po kalendari
chtel ale i nektere hezke ficury navic (treba export dat ve formatu
kompatibilnim s organizerem v mobilnim telefonu vubec neni k zahozeni).

 .. srakyi