OT hda: lost interrupt

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Úterý Duben 6 09:32:39 CEST 2004

maxim na czerny.cz napsal(a):
> Dobry den,
>
> trochu jsem si hral s diskama a ted mam problem (jak jinak).
>
> pri bootovani linuxu se mi objevi hlaska
> hda: lost interrupt
> a nejede to dal...

No a jak jsi si hrál, věštecká koule stávkuje, kdy to tu hlášku vypíše?

Špatné nastavení BIOSU, špatně přeložené jádro, špatně nastavené
parametry HD atd.....

Takže vynulovat BIOS, nastavit jádru parametry aby se nepoužívaly žádné
optimalizace (ide0=noautotune), no a při startu zrušit spuštění hdparm
které ti tam možná nastaví nějaké blbosti co jsi zadal.

|    ICQ    179223500                    |