ZACYKLENY KRUH shorewall a stable Debian

Anti.Trust antitrust na centrum.sk
Úterý Duben 6 13:07:24 CEST 2004

Petr Stehlik wrote:

> 1) prihlasil bych se do czdebian-l na debian.cz a/nebo prosvistel archiv
> teto ci linux.cz konference, kde se problem "jak dostat aktualni
> programy do stable debianu" resi co chvili.

> pouzil bych backport shorewallu do woodyho, ktery bych nasel na
> http://www.atp-get.org/ anebo bez hledani dnes uz vetsinou rovnou na
> http://www.backports.org/
>
> Petr

Kedze vcera nielen mne, ale aj dalsim ludom neprisli prispevky z
linux.cz - poslal som to tam a krasne sme to vyriesili, resp. mi poradili.

Konecne riesenie, pre kt. som sa rozhodol bolo Vami spominane
http://www.backports.org/.

Tak, ci onak vdaka.

AT

PS: Ozaj vcera cena linux.cz konfera nesla, alebo ne-isla len par ludom?

posledne, kt. som dostal pocas 4.4. a 5.4. boli "inn" a "inn ...."
prispevky.
Zvysne za 5.4. mi dosli dnes - asi 20-35, cize asi vsetky.