usb flash disc 2.0 pod linux

Kotrla Vitezslav kotrla na ceb.cz
Úterý Duben 6 15:15:20 CEST 2004

> Poridil jsem si usb flash disc Vmax 2.0 128MB a potreboval bych ho
> pripojit k masine ktera usb 2.0 podporuje.
> nahral jsem modul usb-storage, uhci a disk se najde jako sda1-4

Obcas nekomu pomuze mount primo /dev/sda, ja to obvykle resim

  cfdisk -z

Ignoruje nesmysly na miste partition table a zacne s cistym stitem.
Uz jsem mel ale v ruce i USB flash disk (QDI), ktery to nerozdychal,
kdyz jsem ho potom zastrcil do pocitace s Windows 2000 (ale on mel
pod Windows stejne problemy pri kopirovani velkych souboru, takze
sel na reklamaci. Vlastne ty disky byly tri, takze QDI uz nechci ani
videt.).

Tolik mych 10 radku do mlyna.