Linear LVM2 a vypadek jednoho disku

Krištof Petr Petr na kristof.cz
Úterý Duben 6 17:42:03 CEST 2004

Zdenek Havrlik wrote:
> Zdravim..
>
> Moje soukroma teorie:
>
> Umre rekneme prvni disk.
> Disk vymenim za novej v LVM.
> Najdu si zalohu superbloku (tusim mkfs -n nebo tak nejak)
> dam opravit s patricnym dobrym superblokem, teoreticky by si to melo
> zjistit co umrelo a to vyhodit = pouha ztrata dat z jednoho disku.
> a trada jedeme dal....

Pred tim bude potreba (jestli dobre chapu dokumentaci)
- na novem disku vyrobit partition LVM (8e) jestli tam byla
- inicializovat PV pomoci pvcreate /dev/hdx1
- obnovit metadata pomoci vgcfgrestore -n jmenogrp /dev/hdx1
- podivat se, jak to dopadlo pomoci vgscan
- aktivovat volume group pomoci vgchange -ay

A teprve ted prijde na radu mkfs a spol.

Uz jsem si pujcil disky, tak to snad vyzkousim v realu.

Petr