Migracni nastroje pro Evolution

arpanet na post.cz arpanet na post.cz
Úterý Duben 6 18:02:10 CEST 2004

no ja to migroval asi tak ... ze .... udelal jsem imap server (priznam
neudelal .. jen jsem pouzil hotovej a cizi) ... pak jsem ve vyOutkukovi
expresnim udel uscet na imapu ... a nechal jsem uzivatele at si tam mysou nastrka postu kterou chce zachovat ... vetsinou to bylo vzal mysou vsechno a strcil to tam .... hlavicky posty zustaly zachovany ... no a pak se pripojil z evolution a bylo hotovo ... omigrovano nebo spiis presunuto ...