Pad LINUXoveho serveru a (ne)spusteni ICQ

petr-kucera na volny.cz petr-kucera na volny.cz
Středa Duben 7 15:38:16 CEST 2004

Dobry den,

      prosim Vas, mam nasledujici problem:

Pouzivam LINUX (Debian) jako branu do Internetu. Z nejakeho zatim
me neznameho duvodu mi tento tyden zcela vytuhl, ze jsem ho musel
natvrdo restartovat (jinak to bohuzel neslo). Do te doby se zdalo
byt vse OK. Nyni vetsina (skoro vsechny) sluzeb bezi opet OK, ale
mam nejake problemy s pripojenim ICQ z pocitacu z vnitrni site,
ktere pred timto padem nebyly (ICQ se proste nepripoji a ani
nejde otevrit ICQ z adresy go.icq.com, coz drive take slo). ICQ
mi hlasi chybu: "Can't establish connection.  Check your Internet
connection and reconnect ICQ." i po opakovanem spusteni.

Mohl by mi nekdo, prosim, poradit, kde by mohl byt problem?

      Dekuji.

            S pozdravem Petr Kucera

--
Surfujete pres VOLNY? Tak proc jeste nejste ve VOLNY klubu?
Nyni exkluzivne pro cleny klubu soutez o skvele ceny.