Zajimavy nazor

Pavel Janoušek janousek na fonet.cz
Středa Duben 7 16:48:37 CEST 2004

	Ehm... hure se kradou hry - je min zdroju...:-) A hackovat to quli Linuxu kazdy taky nechce...'-)

> From: Tomáš Janoušek [mailto:tomi na nomi.cz]
> Subject: Re: Zajimavy nazor
> Asi jste nejak prehledl tu zavorku. Mozna jsem se i spatne
> vyjadril, pod

	Neprehledl, ja naopak vim o takovych, ktere v UNIXech chodi daleko lepe nez pod Windows (nemysleno fps, ale celkove performance) a o suprove zabave svedci pretahovani se o pohybovadla (mysi, joysticky, klavesnice atd.)

> neda. (pouzivam winex 3.3...)

	Zkuste zacit pouzivat nativni porty tech her pod Linux (a dneska je to daleko lepsi nez pred rokem, dvema), mozna vas to prekvapi, ale nektere moderni hry nerozlisuji v distribuci (krabici) platformu... namatkou treba UT2004 - instalator je oboji...