print server InfoSmart - tiskarna netiskne

Daniel Hrbac talk na advokati.biz
Středa Duben 7 19:07:15 CEST 2004

Pavel Novák napsal(a):
> Zdravím,
> do firmy nám koupili print server InfoSmart INPS300U a od té doby
> netisknu. :-|
>
> Výrobce na stránkách uvádí, že print server funguje i v linuxu:
> http://www.infosmart.com.tw/p-inps300u.htm
>
> Print server má ip adresu a dva porty (2 a 3), na každém je jedna hp
> tiskárna. Ostatní tak z Windows tisknou bez problémů.
>
> Jenže když to já tak nastavím v printerdrake (cups) na Mandrake10 tak
> nefunguje, při tisku zkušební stránky dostanu pouze hlášku "printer is
> ready and printing". Ovšem nic z ní neleze...

> [...]

mám nějaký tříportový printserver od svecu a měl jsem problém s tím, že
jsem tiskl jen na tiskárnu č. 1. pomohlo směrování na port, kdy uri://
zařízení je něco jako 192.168.1.9:4010 ...9:4020 ...9:4030 a tím portem
si to server rozhazuje na jednotlivé tiskárny. zkuste pátrat tímto
směrem. v zásadě by to ale měl být tisk na ip adresu a nějaký port.

HTH

--
Daniel Hrbac
talk na advokati.biz