Software pro komponovani hudby

Michal Kara lemming na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Středa Duben 7 17:12:05 CEST 2004

> nevim, co pod pojmem "komponovani hudby" rozumite, ale pokud potrebujete
> vysazet nejakou partituru anebo skladbu, kterou jste slozil, abyste ji mohl
> vytisknout, doporucuji vrele nainstalovat TeX a balicek MusicTeX. Videl jsem
> partitury vysazene v MusicTeXu a nevypadaly zle :)

  Jo, pokud vite co je TeX a trochu v nem umite, je MusixTeX dobry (a
IMHO opravdu nejlepsi program na sazeni partitur). Na jednoduche veci je
pouzitelne ABC, ale to je dost omezene. Lilypond je asi neco mezi, ale nikdy
jsem v nem nic slozitejsiho nedelal, tak neumim posoudit.

  Pokud jde o komponovani, tak je to fakt bida. Muzete zkusit Rosegarden
(http://www.rosegardenmusic.com/). Stara verze byla docela dobra, ale uz se
nevyvijela a mela trochu sverazne ovladani, ted se na ni ale zase zacalo
pracovat.

  Jinak pokud si potrebuji pouze overit, ze to co jsem napsal je to, co jsem
chtel, tak pouzivam Denemo (http://denemo.sourceforge.net/). Moc toho sice
neumi, ale na pracuje se s nim docela rychle.

						Michal Kara alias Lemming

--
PING 111.111.111.111 (111.111.111.111): 56 data bytes
---- Waiting for outstanding packets ----