Migracni nastroje pro Evolution

Zdenek Pizl z.p na linux-cd.cz
Středa Duben 7 17:13:10 CEST 2004

On Wednesday 07 of April 2004 09:51, Hykel Jaroslav wrote:

> Ja resim prevod posty pres IMAP schranku.

krucifix, tak si ten mejl prectete poradne. Puvodni tazatel se VUBEC NEPTAL NA
PREVOD POSTY, ale na prevod oblibenych polozek z "My favorites" a i PST
souboru.

Omlouvam se p. Ivu Hanuskovi, ze mu neporadim zadny zpusob, jak to udelat.
Ale upozornit, ze kdyz ostatni radi cloveku, jak zasroubovat zarovku, kdyz je
zasroubovana a on ji potrebuje rozsvitit, tak ze je to ponekud mimo misu, to
si neodpustim.

--
Zdenek Pizl
Internetovy obchod s aktualizovanymi distribucemi GNU/Linuxu