Re: bezpecna nahrada ftp servera

Mensor mensor na seznam.cz
Čtvrtek Duben 8 08:49:58 CEST 2004

On Wed, 7 Apr 2004, Jaroslav Lukesh wrote:

> A co vam brani jim jako shell dat /bin/false?

>Samotne scp shell nepotrebuje, ale winscp (a urcite i dalsi klienti)
>pouzivaji shell na veci jako listing adresaru, chmod a mozna i dalsi veci.
>Tohle se snazi resit projekty jako rssh nebo scponly.

>Koncepcne cistci je sftp, ovsem ani to nelze povazovat za idealni reseni.

nakoniec som to vyriesil s scponly, este to budem chrootovat.
scponly ma podporu pre winscp.
uz mi zostava len vyriesit uzivatelov, skupiny a pod. dokazem
spravit navrh na "jedno" pouzitie, ale sef ma predstavu, ze
sa to bude rozsirovat, a to mi teraz robi najviac starosti

rasto.

PRAŽSKÉ JARO 2004 - 12. KVĚTEN AŽ 3. ČERVEN
Více než 60 koncertů - symfonická řada, komorní řada, recitály, populární řada, matiné a nokturna, chrámové koncerty, divadelní řada.