debian-mips na indigo2 - bootp problem

Petr´s mailing list lists na seznam.cz
Čtvrtek Duben 8 08:57:27 CEST 2004

Dobry den vespolek,

chtel jsem se zeptat, zda jste nekdo zkousel instalovat na indigo2 debian pres bootp. Nedari se mi, aby se mi pres bootp ze serveru stahnul image /tftpboot/tftpboot.img . Mam nastaveny inetd.conf pro tftp, dhcpd.conf pro pridelovani ip adresy podle MAC adresy. Na indigu jsem schopen ip adresu pridelit rucne. I presto se image nestahne (ethernet ma link). Jeste jsem zjistil (tcpdump), ze na ethernetovem portu se pri pozadavku na bootp objevi MAC adresa indiga a po neuspesnem bootp zase MAC adresa neni videt. Presto se mi nedari, aby dhcpd server ip adresu pridelil natoz, aby se stahnul tftpboot image.

Zkousel jste nekdo podobne pokusy?

Petr
Lítejte si po Evropě od 1590 Kč! http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=72890%26url=http://www.smartwings.net