Zajimavy nazor

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Čtvrtek Duben 8 13:14:03 CEST 2004

> A proc by to bylo na hlavu postaveny, java je jedna velka emulace a
> je to silny profesionalni nastroj...

A kromě toho má IMHO větší smysl emulovat Wokna - když budu
chtít vyzkoušet nějaký "podezřelý" SW u kterého se dá očekávat
že zapráská systémový adresář zvými knihovnami a že si něco
namastí do registrů, je pak přece jednodušší pustit si emulátor
Wokna bez zápisu a po vyzkoušení změny zahodit, takžeimage
soubor s instalací Woken bude nedotčený a můžeme vesele mastit
dál co je třeba. Taktéž je jednodušší i případné zazálohování
image s instalací a její obnovení - jak byste toto chtěli řešit
v opačném prostředí, tedy "Wokna hostí linux" ??

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s