Pad LINUXoveho serveru a (ne)spusteni ICQ

Jiří Svoboda jsvoboda na osoud.kva.justice.cz
Pátek Duben 9 07:32:51 CEST 2004

> Pouzivam LINUX (Debian) jako branu do Internetu. Z nejakeho zatim
> me neznameho duvodu mi tento tyden zcela vytuhl, ze jsem ho musel
> natvrdo restartovat (jinak to bohuzel neslo). Do te doby se zdalo
> byt vse OK. Nyni vetsina (skoro vsechny) sluzeb bezi opet OK, ale
> mam nejake problemy s pripojenim ICQ z pocitacu z vnitrni site,
> ktere pred timto padem nebyly (ICQ se proste nepripoji a ani
> nejde otevrit ICQ z adresy go.icq.com, coz drive take slo). ICQ
> mi hlasi chybu: "Can't establish connection.  Check your Internet
> connection and reconnect ICQ." i po opakovanem spusteni.

> [...]

Postihl mě stejný problém (ale bez pádu stroje) pokud se připojím na stroji
co vidi ven mimo firewall tak mi icq jede, ale za firewallem ta samá hláška.
Bohužel na stroji neběží linux ale w2k + lansuit od 602. Webové ICQ mi píše:
Error 989.3 An unknown error occurred during log on (0)

Jiří Svoboda
informatik
Okresního soudu Karlovy Vary
tel: 353 169 205 (295)