ipcop

Vít Vomáčko linux.vomacko na seznam.cz
Pátek Duben 9 11:04:47 CEST 2004

Zdravim, mam par dotazu ohledne IPCOPu 1.4b3 z CVS,
zajimalo by me, jestli se nedaji nejak pohodlne menit nastaveni sitovych rozhrani(napr primo ve webovskem prostredi, ale nikde to tam nevidim), pomoci /var/ipcop.../settings to neni zas az tak uplne prehledne, nevim, jak nasadit nejakou virtualni ip(mysleno jako eth0:1), ale da se to, alespon to je v jednom souboru..
spis by me zajimalo, jestli kdybych nasadil htb-init,tak aby se nejak mel rad s tim wondershaperem, co tam je, jde mi hlavne o ot, jak se maji zvadet po sobe...
a pak jeste dotaz, zdali nekdo nemate zkusenosti s pridavanim programu do teto distribuce, nejevi se mi to dost jednoduche u slozitejsich programu jako ntop, mc atd
Lítejte si po Evropě od 1590 Kč! http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=72890%26url=http://www.smartwings.net